لاستیک جلوی آپاچی و پالس ایران یاسا

لوازم مصرفی موتور سیکلت لوازمی هستند که طی دوره ای خاص باید تعویض شوند. این لوازم ، عمدتا شامل روغن موتور سیکلت، لنت موتور سیکلت و لاستیک موتور سیکلت  میباشند که لاستیک یکی از مهم ترین و حیاتی ترین آنهاست.

لاستیک موتور سیکلت معمولا بسته به استفاده موتور سوار از موتور سیکلتش از ۶ ماه تا ۲ سال باید تعویض گردد. البته لاستیک ها تاریخ مصرف و عمر مفید هم دارند که باید به آن توجه نمود.

لاستیک های ایران یاسا، به جرات میتوان گفت که زبان زد تمام کشور هستند. ایران یاسا امروزه بزرگترین و بهترین تولید کننده تایر و تیوب موتور سیکلت میباشد که این اصل بر کسی پوشیده نیست.

این محصول از ایران یاسا مخصوص لاستیک جلوی پالس و همچنین لاستیک جلوی آپاچی میباشد که با سایز استاندارد ۱۷*۹۰*۹۰ طراحی شده است.

لاستیک جلوی پالس ایران یاسا  دوام بسیار بالایی در برابر خوردگی و سایش دارد. همچنین این محصول عالی که برای لاستیک جلوی آپاچی هم استفاده میشود، دارای قطر بالاییست و در نتیجه به این راحتی پنچر نخواهد شد.

لاستیک های تیوبلس

در گذشته لاستیک ها به صورت تیوبی بودند. بدین صورت که یک تیوب در محفظه درون لاستیک موتور سیکلت قرار میگرفت و با استفاده از والف باد میشد و باعث باد شدن لاستیک میشد.

اکنون کارخانه های عظیم لاستیک سازی با حذف تیوب یا به اصطلاح تیوبلس کردن لاستیک موتور سیکلت باعث شده اند که موتور سواران از دردسر های مختص تیوب خلاص شوند. ایده لاستیکهای تیوبلس در ابتدا شاید برای خیلی ها خنده دار به نظر میرسید. چگونه ممکن است لاستیکبدون تیوب باد شود؟!

اما متخصصان لاستیک سازی دنیا با تغییر در طراحی لاستیک موتور سیکلت، محصولات خود  را به گونه ای طراحی کردند که بدون نیاز به تیوب قابل استفاده باشد.

این تحولی گسترده در صنعت لاستیک سازی بود. اما این تکنولوژی جالب به زودی به موتور سیکلت هم رسید و لاستیک هایی مانند لاستیک آپاچی (لاستیک موتور سیکلت آپاچی) نیز از این تکنولوژی بهره مند شدند.

  • سایز:۹۰/۹۰-۱۷
  • نوع:موتوری

    سایر مشخصات

  • موقعیت نصب: جلو
  • طرح گل تایر: F
  • قطر رینگ: (اینچ)۱۷
  • عرض تایر (اینچ / میلیمتر): ۹۰

اگر بدنبال یک لاستیک با کیفیت برای چرخ جلوی موتور سیکلت پالس و یا آپاچی خود میگردید، همگان، لاستیک جلوی آپاچی ایران یاسا را پیشنهاد خواهند داد.

با خرید لاستیک جلوی پالس آپاچی، هزینه های خود را کاهش داده و تا مدتها نیاز به تعویض لاستیک موتور سیکلت آپاچی خود نخواهید داشت.